Prima dată, faci o reclamație la dirigintele O.P. unde ai depus pachetul, însoțită de copii după chitanțe și ca mai ai. Dacă nu se rezolvă într-o lună, aceeași plângere la Direcția de Poștă a... (capitalei județului de care aparține primul O.P.) prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.
Nici nu e de mirare că Poșta Română își pierde clienții...
Serviciile lor îndoielnice sunt motivul pentru care tot mai mulți, apelează la alte căi de expediere a coletelor.
Fă o reclamație la Oficiul Poștal, atașează (obligatoriu) o copie xerox după factură, soliciți un număr de înregistrare, apoi aștepți răspunsul lor. Se vor face verificări, bineînțeles. În caz că vina e a lor, vei fi despăgubit.
Gresit raspunsul cu politia.
Fa o plingere la Posta romana, indicind numarul chitantei, adresa destinatarului, data trimiterii, tot. Trimite plingerea recomandat, altfel si ei pot sa o faca "pierduta". Se poate trimite si prin email. Asa am facut eu si am ridicat in picioare toata Posta. S-a rezolvat.
La Posta, la oficiul unde ai depus coletul.
stefanst2312 întreabă: