| Juncu_Raluca_1993 a întrebat:

Am nevoie de putin ajutor, va rog! Incerc sa imi reincarc telefonul, pun codul de reincarcare insa primesc imediat notificare de la Orange in care imi zice ca nu pot sa imi reincarc si ca trebuie sa apelez la Serviciul Clienti.
Am incercat sa sun la Serviciul Clienti insa imi spune ca sunt in perioada de gratie si nu pot apela.
Ce as putea sa fac?

Răspuns Câştigător
| untu a răspuns:

Puteti sa sunati la serviciul clienti Orange la numarul gratuit 444 si obtineti niste informatii referitoare la codul de reincarcare. Daca nu reusiti, mai bine mergeti la magazinul ORange si vorbiti cu dealerul de acolo, si daca te intreba cat de mult vorbesti la telefon(este vorba de minutele consumate) si daca vorbesti mult si mai des iti recomand sa schimbati serviciul prepay in abonament ca e mai ieftin! Platiti doar minutele consumate si sms-uri trimise! mai bine sa consulti acolo la www.orange.ro,la Orange Help, la contacte.

3 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Mergi la ei pe site sau suni după un alt număr din rețea.
Pa, pa.

| valentingb a răspuns:

Stinge telefonul, porneste-l din nou, si incearca din nou. Daca problema persista, va trebui sa suni la 444 de pe un alt numar de telefon, sa le explici situatia, si in doua minute se rezolva. Daca problema provine de la uzura cartelei, va trebui sa o inoiesti, gratuit, la oange shop. Salveaza-ti contactele in telefon din timp.

| valentingb a răspuns:

Stinge telefonul, porneste-l si incearca din nou. Daca problema persista, va trebui sa suni la 444 de pe un alt numar de telefon, sa le explici situatia, si in doua minute se rezolva. Daca problema provine de la uzura cartelei, va trebui sa o innoiesti, gratuit, la Orange shop. Salveaza-ti contactele in telefon din timp.