Buna,
Nu te speria ca nu este nimic grav. Suna la serviciul lor relatii clienti, da-le codul de abonat si datele persoanei din contract si cere-le userul si o noua parola Apoi le introduci acolo si gata
Poti verifica cablul din spate care are o placuta o poti impinge la mine asta este cand nu merge internetul...succes!
Dai click pe start scrii la search cmd
iti apare fereastra de comnada windows
acolo scrii ping google.com
daca iti arata ca trimite si receptioneaza pachete atunci rezulta ca ai access la net, daca iti zice ca nu a putut contacta hostul atunci nu ai acces la net.
Eu zic sa iti reinstalezi placa de retea+ sa iti reconfigurezi conexiunea daca stii sa o faci nu e greu poti gasi si tutoriale pe net sau inreaba-ti prietenii care mai au net de la RDS&RCS.
Daca tot nu se rezolva suna la serviciul clienti si spune ca vrei sa reziliezi contractul deoarece nu iti convine calitatea serviciilor care ti le ofera===> vin un doi iti garantez si o sa isi mai ceara scuze.
BAFTA
User20121610 întreabă:
roby223 întreabă: