| cerasela26 a întrebat:

Buna. Am plătit factura electrica la paypoint că de fiecare data dar surpriza de aceasta data mi-a venit factura cu sold neplătit. Cum ar trebui sa procedez?

6 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| lpavel a răspuns:

Probabil factura a fost trimisa inainte sa platesti!
Pastreaza acel bon de plata iar daca iti vor mai timite inca o factura atunci faci poza la acel bon cat si la a 2-a factura trimisa si le trimiti lor prin email!
Daca nu vrei sa astepti atat atunci ia acel bon care dovedeste ca ai platit cat si factura venita, mergi la sediul lor si spune-le problema ta!

| gabicoo a răspuns:

Ai chitanta/bonul - dovada ca ai platit?

| Holiday a răspuns:

Probabil s-a emis factura inainte sa se inregistreze plata.

| MarianWLF a răspuns:

Iei legatura cu cei de la paypont daca ai pastrat chitanta, fara chitanta slabe sanse.

| romeo78 a răspuns:

Verifică pe bon când ai plătit și verifică data la care ți-a venit factura. De asemenea, este o dată limită când trebuie să plătești. Dacă ai depășit acea dată, posibil să fi înregistrată cu restanță. Plătește mai repede decât data limită, numai suma de pe luna în curs și așteaptă factura următoare, să vezi dacă mai apari cu restanță. Când plătești la Pay Point poți modifica suma de plată.