Probabil factura a fost trimisa inainte sa platesti!
Pastreaza acel bon de plata iar daca iti vor mai timite inca o factura atunci faci poza la acel bon cat si la a 2-a factura trimisa si le trimiti lor prin email!
Daca nu vrei sa astepti atat atunci ia acel bon care dovedeste ca ai platit cat si factura venita, mergi la sediul lor si spune-le problema ta!
Te duci personal la Electrica cu factura si chitanta la tine, ca sa verifici de ce nu s-a operat plata.
Sunt sanse ca vanzaroii de la paypoint sa nu transmita platile facute prin ei catre furnizori si atunci risti sa mai platesti odata factura aia.
De ce nu o achiti online prin banca ta, transfer bancar direct la Electrica (internat banking)?
In felul asta banii intra dupa o zi pe alta si apare in banca lor, imposibil sa mai spuna ca nu au primit banii.
Extrem de importanta este sa pui la referinta platii online: numarul facturii si numele persoane care apare in factura.
Verifică pe bon când ai plătit și verifică data la care ți-a venit factura. De asemenea, este o dată limită când trebuie să plătești. Dacă ai depășit acea dată, posibil să fi înregistrată cu restanță. Plătește mai repede decât data limită, numai suma de pe luna în curs și așteaptă factura următoare, să vezi dacă mai apari cu restanță. Când plătești la Pay Point poți modifica suma de plată.
Iei legatura cu cei de la paypont daca ai pastrat chitanta, fara chitanta slabe sanse.
Babygurlshark întreabă: