Să știi că printr-un simplu telefon, nu se rezolvă lucrurile. Poate doar în cazul în care, la capătul firului, se află un prieten/rudă etc. Dacă vrei să arăți că problema ta e serioasă, iar tu ești foarte afectată de situație, amâni orice altă activitate propusă pentru mâine, iar la ora 07:00 a dimineții, te prezinți la Oficiul Poștal, locul în care ai făcut expedierea coletului și soliciți să vorbești cu dirigintele poștei, NU cu orice angajat al poștei, care te va expedia cu obișnuitele cuvinte: "nu se mai poate!". Și explici situația contradictorie în care te găsești...
Dacă coletul nu e pe drum (fiindcă, sâmbăta nu știu să plece coletele, poate doar luni dimineață), încă se poate. Să ai la tine actul de identitate și chitanța primită de la ghișeu, în urma expedierii coletului (care conține și nr. de înregistrare), pentru a putea demonstra că îți aparține. Și spui adevărul, menționezi motivul. Iar dacă e nevoie, faci o cerere scrisă.
Prin posta nu se poate face retur.Coletul lati dat la schimb deci e cu taxa ramburs 0. daca nu ridica coletul repectiva va reveni in posesia dvs dupa 10 zile. daca ajunge si nu stiti ca a aparut inapoi coletul la dvs coletul ajunge in posesia postei fiind declarat nul(pierdut)..doar la curier se poate face retur.adica primul transport il plateste expeditoru iar al doilea destinatar(ex: va trimit un colet eu platesc transportul catre dvs iar dvs transportul catre mine
Suna luni de dimineata si spune ca doresti returul pachetului....nu te baza pe mail!
roby223 întreabă:
Catalin979 întreabă: