| RobY_3853 a întrebat:

Buna
Am un pc cu Windows 7 pe el, si vreau sa bag windows xp sp3 2011.Problema este ca eu nu mai am driverele de instalre la pc, cum ar fi placa video si sunet, cum le pot afla ce palca sunet am si dirvere pe windows 7, pot instala xp normal cum se instaleaza? mi-l citeste daca am windows 7 pe pc?

6 răspunsuri:
| Bogdanux a răspuns:

Descarca CPU-Z, il instalezi, vezi numele si modelul placii de baza, ii cauti driverele pentru XP, apoi le salvezi eventual pe un stick sau le faci pe un cd.

Placa video o descarci de pe site-ul producatotului [ATI/nVidia]. Vezi in CPU-Z la Graphics modelul ei.

| DoRu a răspuns:

Http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/CPU-Z.shtml descarca acest program, instalarea este una foarte simpla cum ai intrat in el iti arata detalii despre pc, drivere etc. Daca nu te descurci da'mi un pm si te ajut eu.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| RobY_3853 explică:

Mentionez am windows 7 acum instalat in pc,si vreau sa aflu driverle de instalare! Pentru ca le-am uitat,si vreau sa-mi bag windows xp,si nu mai am driverele, si inainte de a baga windows xp mai intai vreau sa caut driverele necesare, sa le bag pe un cd sau stick... Daca m-ati putea ajuta vas fi recunascator

Multumesc