Am o parere neutra. Am cumparat un espressor de la eMAG si cand s-a stricat ei l-au trimis la Depanero. Depanero l-a reparat dar un colt s-a ciobit atunci cand a fost transportat inapoi. Nu l-am acceptat ciobit (daca s-ar mai fi stricat inca o data in viitor, eMAG nu ar fi acceptat sa-l repare din cauza ciobirii), asa ca l-am returnat si am cumparat altceva.
Pana acum nu am avut probleme cu ei, a fost ok de câte ori am trimis ceva in garantie.
Proasta. Un coleg a lucrat la ei.
Strategia lor e ca nu repara. Nu au electronisti buni care sa investigheze problema.
Stiu ca financiar e mai bine sa inlocuiesti decat sa repari, dar nu te poti numi reparator daca alegi sa inlocuiesti ceva decat sa l repari, chiar daca clientul accepta costurile
RAY întreabă:
George_Gheorghiu_1996 întreabă:
vasy1997 întreabă:
NitaLoredanaFlorentina întreabă: