| Side8 a întrebat:

Buna.
Stie cineva unde pot depune reclamatie la o pensiune?
Am facut rezervare in 5 aprilie pentru 1 mai iar din motive personale nu mai pot merge.
Am platit avans pentru o seara si am intrebat cu cat timp inainte pot anula-2 saptamani.
Astazi mi s-a spus ca am virat in contul cameristei, nu al patroanei.

7 răspunsuri:
| Intruder19 a răspuns:

Daca ai inchiriat printr-o platforma gen Booking este foarte simplu sa iti recuperezi banii.

Daca ai inchiriat si nu ai nici o dovada gen factura sau macar o discutie pe whatsapp este cam greu sa iti mai recuperezi banii.

| darrio2007 a răspuns:

„Astazi mi s-a spus ca am virat in contul cameristei, nu al patroanei."
Nu ti se pare un raspuns la mișto?
Ce treabă are camerista cu rezervarea?
Depinde pe ce site ai rezervat.

| Side8 explică (pentru darrio2007):

Turistinfo

| darrio2007 a răspuns (pentru Side8):

Reclamatie la ANPC. Daca ai dovada plății.

suntserios
| suntserios a răspuns:

La protectia consumatorului

| CodrutElian1990 a răspuns:

Daca nu rezolvi cu protectia consumatorului, in instanta.
Dar sunt uluit: cum s-a facut viramentul in contul cameristei? Cine ti l-a pus la dispozitie? Dar chiar si asa, pensiunea este responsabila.

| gllopel a răspuns:

Pai si contul ala nu de la ei l-ai stiut? Mare smecherie.
Reclamatie la ANPC. Cu dovada viramentului (sau cum ai platit).