anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU! Am nevoie de voi. Azi dau lucrare la biologie din toată materia de clasa a 6. Este o profesoara foarte severa și vr numai rezultate bune. Eu și clasa suntem revoltați pentru ca nu ai cum sa înveți 3/4 caiete intr-o seara. Ce putem face? + mai avem și test la fizica, dar la ăla nu îmi fac griji

Răspuns Câştigător
| Frank51 a răspuns:

Ăsta e sistemul. Sunt mulți profesori care nu ar avea ce să caute la catedră, dar nu prea avem ce face. Unii sunt prea exigenți, unii sunt prea lăsători, unii nu prea știu cum să predea. O să treci până la urmă de toate.

| BlablablaFatacudetoate a răspuns (pentru Frank51):

Finally un om întreg la cap

| johnnny123 a răspuns (pentru BlablablaFatacudetoate):

Deci dacă zece oameni îți spun că te înșeli și unul singur este de acord cu tine, tu automat consideri că cel care este de acord cu tine are dreptate, iar ceilalți zece sunt nebuni.

În concluzie, tu nu cauți opinii obiective, cauți doar confirmarea opiniilor pe care le aveai deja.

10 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Caietele alea le-ati avut de invatat in 3 luni de vacanta, dar numai pututorsii gasesc scuze, ca nu au dat doi bani pe temele de vacanta.
Cine a fost silitor si a invatat in vacanta, acum stie si va lua note mari atat la biologie cat si fizica.

Si daca mai aveti test la fizica, ce?
Se poate da la fiecare obiect in parte, ca invatatul fusese dat pentru vacanta, nu peste noapte.

| dullcat a răspuns:

Buna.Sunteti revoltati degeaba, fiindca materia aia trebuia doar recapitulata, considerand ca ati invatat-o anul trecut, nu invatata acum intr-o seara.

| johnnny123 a răspuns:

Tu și clasa sunteți revoltați degeaba.
Nu, nu trebuie să învățați toată materia "într-o seară". Ar fi trebuit să o învățați pe parcursul anului, la momentul la care a fost predată.

| BlablablaFatacudetoate a răspuns (pentru johnnny123):