| Winners10 a întrebat:

Am si eu o problema. Mi-a cumparat si mie cineva un bilet de avion la Blue Air si ieri mi le-a trimis, biletele fiind pentru data de 24.05. 2016. Am primit biletul, se vad toate informatiile in afara de sigla companiei si in afara de codul de bare al biletului. Ce stiti, este vreo problema? Sau cum pot face?

5 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Codul de bare e foarte important, pentru ca pe ala il "citeste" la aeroport, la imbarcare.
Cred, totusi, ca tu, acum, ai numai biletul, nu si checkinul online. Uita-te pe bilet sau pe site-ul Blue Air si vezi cand incepe checkinul online pentru zborul respectiv.
Abia cand faci acel checkin, vei avea cod de bare.

| Winners10 explică (pentru ardnaxur1961):

Este facut si check-in-ul

| ardnaxur1961 a răspuns (pentru Winners10):

In cazul asta, vezi daca persoana care l-a facut l-a salvat si roag-o sa revada documentul si, eventual, sa-l faca in format PDF. Si, mai ales, sa verifice cu atentie existenta codului de bare.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sa ti le trimita pe mail si le printezi iar sau le folosesti direct de pe telefon

| Winners10 explică (pentru suntserios):

Pai pe e-mail mi le-a trimis, l-am deschis si nu se vede sigla companiei si codul se bare... pentru ca eu de aici trebuie sa le trimit pe mail la persoana care are biletul, biletul nefiind pentru mine, si daca mie imi apare asa, banuiesc ca si persoane respective tot asa ii va aparea