Eu stiu ca cardul se ridica de la sucursala la care ai creat contul. Nu doar cardul asta. Si urmatoarele care vor urma cand expira acesta.
Ciudat ce mi-au spus mie. Aveau probleme tehnice și, daca îmi făceam mâine card, urma sa vina peste două săptămâni, iar așa, nu as fi avut cum să îl ridic, pentru că plec la facultate. Când am întrebat ultima data, mi-au spus că durează între 3 si 5 zile lucrătoare, ceea ce era perfect. Azi, ei bine, mi-au spus că dacă nu pot sa îl ridic, îl pot face la alta sucursala BCR. Mă simt tare bulversată acum, pentru că un card m-ar fi ajutat mult. Și nu știu ce să fac.
Poti da emitere la orice sucursala doresti. Suni in call center si le spui ca nu poti ridica cardul din agentia x si vrei reemitere in orice agentie aproape de tine. Posibil sa te coste 10 ron
Da, mulțumesc!
Nici măcar nu mi-au putut introduce in acea platforma datele, au spus că e o eroare de sistem ( unde a fost eu au avut închis 5 zile, tot din cauza problemelor tehnice ) și că va dura mai mult sa vina, iar eu speram că în vreo 7 zile lucrătoare ar putea veni cardul. Mi-au spus sa vin mâine, și, estimativ, cardul ar fi urmat sa vina pe 28 octombrie, când e ultima zi de cazare la cămin. Daca știam, mergeam direct in București sa îmi fac acest cont, dar am spus că poate e mai comod sa îl iau de acasă. Chestia e că nu mi-a spus că nu îmi poate face cardul azi decât după ce mi-a deschis contul. Daca știam că e chiar atât de rău afectat sistemul, as fi mers direct in București pentru cont.
Sper ca ai facut cont de student cu zero comisioane si taxe de administrare. Din cate stiu eu BCR nu are asa ceva si e pacat sa platesti cand la multe alte banci e gratis
Intelegi totul gresit?
Din motive tehnice, nu inseamna ca au probleme tehnice. Cardurile nu se daupe loc. Nu se printeaza la unitatea bancara unde deschizi tu contul.
Si il ridici doar de acolo unde l-ai deschis. Ca doamne-iarta, dar nu e multiplu sa il poti gasi oriunde. Nu judeci asta?
Dar poti sa mergi la unitatea unde ai cerut card si sa ceri sa-ti fie trimis in alta unitate. Stabilesti tu unde crezi ca poti merge sa-l ridici.
Așa mi-au explicat doamnele de la ghișeu, că au probleme tehnice și că nu funcționa platforma pentru carduri in ziua respectiv, că nu îmi sunt acceptate datele și că arată eroare, au încercat de câteva ori sa le introducă, dar nu a funcționat și mi-au spus să vin în altă zi. Mi-au spus că îmi va veni cardul in 10 zile lucrătoare, dar era prea târziu pentru mine ca sa îl pot ridica, mi-au spus că pot cere la orice sucursala din București sa îmi fac un card. Nici măcar nu mi-au solicitat emiterea cardului din aceasta cauza. Eu am doar un cont deschis, deci, nu urmează să îmi vina niciun card aici. Eu am explicat fix ceea ce mi-au spus la ghișeu la banca respectiva. Dumneata nu înțelegi. Așa mi-au spus ele. Nu e vina mea că niște funcționari mi-au explicat acest lucru în exact aceeași formulă pe care am prezentat-o eu. Mătușa mea, de exemplu, a avut un cont la CEC Bank deschis în București, și nu avea un card atașat, când scotea bani, mergea la banca la ghișeu, iar când s-a mutat în Craiova, și-a făcut acolo un card.
Andreiiiiiandrreeii întreabă:
Dannnny întreabă: