~,am bagat codul PIN corect si mi-a spus ca e gresit, ce e de facut~
mai ai 2 incercări apoi rămâi fără el. Intră la bancă sau sună-i dacă se intâmplă asta
Încerci la alt bancomat. Te gândești bine la pin-ul corect, dacă tot nu merge, te duci la bancă și ceri resetarea parolei.
Mergi la ghiseu sau: "Pentru recepţionarea PIN-ului prin SMS, vei transmite un SMS de pe numărul de mobil declarat la BRD cu parolă unică*, către unul dintre următoarele numere de telefon:
0371 700 059 (clienţii Operatorilor de telefonie Orange, Vodafone, Telekom din România)
1739 (clienţii Operatorului naţional de telefonie RCS-RDS)
+447786201772 (clienţii reţelelor de telefonie internaţionale)
*Parola unică este formată din: ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri. Pentru clienţii nerezidenţi fără CNP, ultimele 4 cifre din CNP reprezintă ultimele 4 cifre din nr. actului de identitate declarat la BRD.
Pentru detalii suplimentare poţi apela serviciul:
MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800 803 803 sau
*BANCA: *22622."