Libera circulatie, sclavia moderna a romanului printre straini, si interesele parlamentului european sa mai ciordeasca lemn, aur si alte resurse pana lasa tara cum e iraq in momentul de fata. UE intr-adevar era parolista cu Romania daca oferea spatiul senghen asa aveam drepturi egale salariale si legi diferite, numai ca tara noastra e plina de idioti si proaste de aia isi fac de cap cu ea aia din Bruxelles
Nu mai exista libertate de circulatie
Elvetienii te iau la goana din tar lor
Englezii iti cer viza
Unhurii iti spun sa circuli si iti dau amenda
Bulgarii iti fura organele
Nimeni nu vrea romani
Va rog sa iminspuneti mie o tara care primeste romani si le da voie sa munceasca ca si ingineri
Sau ca si rlecteonisti
Fara sa ii tortureze cu drept de munca
Sedere acte birocratie hartogaraie autorizatii
Si sa faca scoala din nou ca aceea facuta in Romania nu e buna de nimic
Eu sunt in Anglia sunt ing electronist
Dar sunt si electrician
Si m-a pus sa obtin legitimatii cursuri alte scoli de protectia muncii examene extraordinar de grele
Pentru card-uri ce exprira ecs
Toate te primesc sa lucrezi ca ce vrei tu. Numai sa nu debitezi prostii asa cum o faci tu aici.
Ia caută pe internet producția anuală de aur a Chinei și vezi dacă România a produs în ultimii 30 ani cât produce China într-un an. La aur mă refer.
Ia zi-i: de ce China produce de 26 ori mai mult aur pe kilometru patrat decat Romania?
Asa ca Romania nu mai are nici o valoare si nici nu isi da interesul sa aiba vreo valorare pe planeta!
Nici macar nu fac reclama ca romanii au inventat zborul
sau insulina sau stiloul
sau ca aici s-au gasit cele mai vechi oase de pe planeta
sau ca avem oua de dinozauri
sau ca Isus haristos pana la vasta de 30 ani a fost la scoala aici in Romania si a invatat de la daci tot ce stia el sa faca
si orice dac avea aceleasi puteri ca si isus hristos
de ce nu se spun lucrurile astea