Vorbeste la relatii cu clientii! Mi se pare ca poti sa primesti inapoi creditul cu conditia sa nu fii consumat NIMIC din ce ai primit.
Poate a fost reincarcare direct cu minute. In acest caz daca efectuezi o reincarcare direct cu minute contul tau nu va fi reincarcat cu credit, ci cu minute. Mai exact atunci cand achizitionezi tichetul, domnisoara ( sau domnul ) te intreaba "minute sau credit?" Daca zici credit iti da credit. Daca zici minute iti da un cod prin care reincarci direct cu optiune. Nu e mare diferenta. Ori ca iei credit si activezi tu manual la *100#, ori ca iei direct cu minute. Ai tot aceeasi valabilitate.
Dar daca ai dubii, atunci suna la relatii clientii sa te lamureasca ei. Optiunea poate fi dezactivata si creditul returnat numai DACA NU AI CONSUMAT DEJA DIN RESURSELE ACTUALE. Tot la relatii clienti faci asta. Ti-am spus. Suna-i si vorbeste cu ei.
Nu poti sa faci asta. Cred ca extraoptiunea aceea s-a activat deoarece, dupa ce iti expira ultima, are o perioada cred ca de o zi in care daca iti incarci cu credit ti se pune direct aceiasi extraoptiune fara sa te intrebe.
Dar creditul nu-l mai poti recupera.
Nu am avut o ultima extraoptiune. Ieri mi-a pus si nr de telefon nou, deci, ieri am incarcat pentru prima data pe numarul nou. ☺
Si zici ca nu ai apelat tu nimic ca sa iti puna extraoptiune?
Nu. ✌
Poate era vreo cartela dinaia care daca o incarci iti baga singura prima extraoptiune. Nu stiu sigur. Cel mai bine e sa mergi sa intrebi de unde ti-ai luat cartela.
stefanst2312 întreabă: