| Andreeadeea23185 a întrebat:


Mi-a venit astăzi o comanda și cad am deschis coletul am realizat că produsul nu corespunde descrierii de pe site. As dori sa returnez coletul...
Cum trebuie sa procedez? Știu doar că îl pot returna in termen de 14 zile! Ce pași trebuie sa urmez pentru a-mi primii banii inapoi? Țin să menționez că pe site nu mi se oferă informații legate de retur, doar ce v-am zis mai sus

10 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Buna,
Si eu cumpar online si nu am avut probleme pana acum.
Mai exact de pe fatcool si elefant.
Trebuie sa fie undeva date de contact si sa sa-ti explice care sunt pasii pentru returnare.
Uneori iei si teapa daca cumperi de pe ori ce site fara sa te interesezi inainte.
Despre ce site e vorba?

| Andreeadeea23185 explică (pentru ROB3RT89):

Stilul vostru, acesta este site-ul. Multe dintre prietenele mele și-au comandat de pe acest site și nu au avut nicio problemă!

| ROB3RT89 a răspuns (pentru Andreeadeea23185):

Vad ca acolo scrie returnare produs pana la 100 de zile, cam ciudat...
Vad ca au chat in timp real, spune-le despre ce e vorba, posibil sa fie vorba doar de o greseala!

| Andreeadeea23185 explică (pentru ROB3RT89):

Le-am trimis un email, o sa vad daca primesc un răspuns până luni. O sa le trimit și mesaj pe chat...

| Bondarel99 a răspuns:

Trebuie sa existe informatii pe site, de regula sunt jos la sfarsitul paginii.
Asta daca ai comandat de pe un site, ca daca ai luat de la o persoana fizica nu cred ca o sa mai vezi ceva...

| Violleta2022 a răspuns:

Ii contactezi telefonic daca nu pot fii contactati online!
Ca nu poti returna ceva fara adresa, fara informarea companiei care ti-a trimis coletul si fara un motiv real.

| mihai69 a răspuns:

Dacă chiar nu sunt info pentru retur, e posibil ca saiTuL folosit de tine să fie unul gen „consignație" (în fine, nu neapărat - vreau să spun doar că firmele serioase gen elefant, eMAG altex etc. au obligatoriu informații despre retur). În acest caz, dacă e vorba totuși despre o societate comercială ale cărei date le cunoști (CUI, denumire, adresă), le trimiți produsul înapoi prin curier și le ceri banii. Preferabil după ce schimbi un mail cu ei în care să-i anunți de intenția ta.
Dacă refuză, pe baza facturii și bonului fiscal te poți adresa ANPC și te ajută ei.
Dacă însă e vorba despre o persoană fizică fără posibilitatea de a emite bon fiscal, nu prea ai altă variantă decât o eventuală plângere la poliție, pentru înșelătorie.

| ema2396 a răspuns:

Vezi ce date de contact au pe site. Suna-i/ da-le un mail si vezi care sunt procedurile. De obicei ar trebui sa te puna sa completezi un formular. Eu am returnat o data ceva prin posta si banii mi-au ajuns cam intr-o saptamana. Daca nu au date de contact s-ar putea sa fie niste sarlatani... Daca nu ai aruncat punga/cutia in care ai primit produsul uita-te daca sunt trecute acolo niste date de contact sau adresa de la care au venit. Teoretic ar trebui sa fie.

| Iulianmary a răspuns:

De pe ce site ai comandat?