Verifici inventarul produselor primite, comparand cu cele comandate si platite, respectiv lista produselor livrate (scrisa de furnizor).
Daca ai diferente la lista de livrare a pachetului, atunci iei legatura cu vanzatorul de la care ai comandat produsele.
Daca NU ai diferente la lista de livrare a pachetului, atunci probabil restul produselor vor fi livrate separat.
Poate sa nu mai comanzi de pe astfel de siteuri dubioase? Ia legatura cu ei si prezinta-le problema.
Nu am comandat de pe temu dar mai incearca sa mai astepti, poate ai noroc si iti vin in alt colet
În aplicație îmi spun ca mi sa livrat toate, și erau și lipite cu scoci!
Atunci incearca sa iei legatura cu ei, poate iti vor trimite si celelalte produse
Salut, numele meu este Kaylee, și reprezint Temu. Ți-ai adresat problemelor post-vânzare legate de colet? Dacă dorești asistență suplimentară, te rog să-mi furnizezi numărul comenzii tale (începând cu PO-xxx) prin e-mail (kaylee.xu@temu.com). Voi fi mai mult decât bucuroasă să ofer asistență suplimentară.
Salut, scuze că te deranjez din nou. Trimit acest mesaj doar pentru a mă asigura dacă mai ai nevoie de asistență post-vânzare pentru acest pachet. Te rog să nu ezitați să mă contactezi prin e-mail (kaylee.xu@temu.com).