Ai fost contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare?
Si ai confirmat acel email? Este trimis electronic si nu de catre un angajat Altex. Uite ce spun ei -> Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.
Trimite email cu ''povestea ta'' aici comenzi@altex.ro
Si apoi foloseste formularul asta de aici cu aceeasi ''poveste''
http://www. altex.ro/reclamatii-sesizari/
Succes!
Salut.
Acum depinde si de politica lor, nu tot timpul reusesc la timp, din vina drumului sau a comenzilor.Nu te-au contactat pana acum? Daca nu ar trebui sa dai un telefon sa vezi ce se intampla de nu ajunge.
O viata frumoasa sa ai.
Peace!
Suna sau fa o reclamatie si vei vedea ce repede reactioneaza. Mie mi-a venit coletul in 2 zile deci nu stiu ce s-ar fi putut intampla.