| MDLNA a întrebat:

Buna ziua si sarbatori fericite!
Am nevoie de un sfat, am cumparat ieri un bilet de avion prin Blue Air penteu 28 aprilie (maine, 7 dimineata) iar eu inca nu am primit biletul de imbarcare prin e-mail.
-Emailul este corect fiindca am primit un fel de confirmare a rezervarii.
Ieri am sunat de vreo 3 ori la blue air si de fiecare data mi-au zis ca plata este in pending dar colegii de la departamentul nu stiu care, ar fi trebuit sa confirme plata deja, sa astept ca voi primi biletul.
Astazi Blue Air nu au program cu clientii.
Ar trebui sa merg la aeroport si sa incerc acolo sa rezolv sau a mai intampinat cineva asemenea magarie?

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu este măgărie.
Dacă dta ai dovada plății, ai plătit, așa că dacă te prezinți la aeroport cu 1-2 ore inainte la biroul, ghișeul de îmbarcare al Blue Air, ei vor rezolva acolo pe loc.

| mihai69 a răspuns:

Blue air nu taxează check-in-ul la aeroport.
http://www.blueairweb.com/ro/ro/despre-check-in/

| venividivici2017 a răspuns:

Pentr Blue Air nubesti nevoita sa iti faci check in.Acest check in il poti face gratuit la aeroport.

| shrink a răspuns:

Te duci doar cu actul de identitate si iti faci check-in ul in aeroport fara nici o problema. In mod normal check-in ul ar trebui sa l poti face electronic, de acasa pe contul tau la ei (asta cu 24-48 ore inainte de zbor in functie de compania aeriana). Daca ma ai nelamuriri, da de veste, zbor placut!

| MDLNA explică (pentru shrink):

Presupun ca va trebui platit check-in ul daca trebuie facut in aeroport? mai ales ca nici macar 24h nu mai sunt.

| shrink a răspuns (pentru MDLNA):

Poti sa-l faci acum, de acasa. Daca nu reusesti il faci in aeroport si in nici una din variante nu va trebui sa platesti nimic pentru check-in