Market este un magazin de mici dimensiuni, un magazi obisnuit (de cartier).
Supermarket-ul este un magazin cu auto-servire organizat pe diferite departamente, care oferă o varietate largă de alimente şi produse casnice. Are dimensiuni mai mari şi o varietate mai mare a produselor, faţă de un magazin alimentar.
Hipermarket-ul este un supermagazin care combină un supermarket şi un magazin. Rezultatul este o expansiune de vânzare cu amănuntul instalaţie care transportă o gama larga de produse sub un singur acoperiş, inclusiv plin alimente şi liniile de marfuri generale. În teorie, Hipermarket-uri permit clienţilor pentru a satisface toate nevoile lor de cumpărături de rutina intr-unul unic.
Le-ai scris in ordine de la mic la cel mai mare
hipermarket-ul este cel mai mare dintre ele
E o diferenta de marime; imagineaza-ti marketul ca pe un falus de 15 cm, superm. unul de 20 cm, iar hiper. unul de 25 cm
Buna! Uite cum stau lucrurile...Un market e un magazin mic ca un chiosc; Un supermarket este un magazin mai maricel care cuprinde alimente,bauturi, Dulciuri; Si un hipermarket este un magaazin care cuprinde toate categoriile ca, Carrefour sau Metro. Sper ca te-am ajutat. Funda?
Diferenta sta in suprafata de vanzare, servicii si gama de produse. Pentru un hypermarket suprafata de vanzare este de minim 8000 mp (pana la 25.000), intre 25.000 si 50.000 de produse, servicii de vanzare combinate: atat autoservire cat si raioane cu servire clasica. ex: Metro, Carrefour, Auchan, Cora si Kaufland.
In tarile civilizate sunt amplasate la marginea oraselor (in Romania le avem si in oras)
Supermarket-urile au spatiu de vanzare mai mic si gama de produse mai redusa: ex Billa, Mega Image etc.
Atentie Metro si Selgros sunt magazine de tip Cash and carry ce se adreseaza firmelor.(urmasii depozitelor en-gros)
Mai sunt si magazinele de tip Discount: ex: XXL mega discount; Minimax discount (Plus a fost achizitionat de Lidl)