Metoda 1: Pornire minimală numai cu MoSearch
Este posibil ca elementele de pornire Mosearch.exe (Microsoft Office Search Service) şi Mosdmn.exe (Microsoft Office 10 Search Filter Daemon) să fie în conflict cu unul sau mai multe programe care se execută în fundal. De aceea, efectuaţi o pornire minimală a computerului doar cu MoSearch selectat din meniul Pornire pentru a determina dacă acest program este sursa conflictului. Pentru aceasta, urmaţi aceşti paşi:
Faceţi clic pe Start, apoi pe Executare.
În caseta Deschidere, tastaţi msconfig.exe, apoi faceţi clic pe OK.
În fila General, faceţi clic pe Selective Startup.
În fila Startup, faceţi clic pentru a debifa toate casetele de selectare în afară de MoSearch.
NOTĂ: În Microsoft Windows Millennium Edition (Me), lăsaţi bifată şi caseta de selectare *StateMgr.
Faceţi clic pe OK, pe Yes atunci când vi se cere să reporniţi computerul.
Dacă mesajul de eroare se poate reproduce, repetaţi paşii precedenţi. În pasul 3, faceţi clic şi pentru a debifa casetele de selectare Process System.ini file şi Process Win.ini file.
Dacă mesajul de eroare nu se poate reproduce, aceasta arată că MoSearch este în conflict cu unul sau mai multe din programele care se execută în fundal. Urmaţi aceşti paşi pentru a localiza programul care este în conflict:
Faceţi clic pe Start, apoi pe Executare.
În caseta Deschidere, tastaţi msconfig.exe, apoi faceţi clic pe OK.
În fila Startup, faceţi clic pentru bifarea uneia dintre casetele de selectare.
Faceţi clic pe OK, pe Yes atunci când vi se cere să reporniţi computerul.
Dacă paşii precedenţi reproduc mesajul de eroare, ultimul element adăugat la meniul Startup este cauza conflictului. Dacă mesajul de eroare nu se reproduce, repetaţi aceşti paşi până când vor fi bifate toate casetele de selectare din meniul Startup.
Dacă toate casetele de selectare din meniul Startup sunt bifate şi mesajul de eroare încă nu s-a reprodus, porniţi din nou Msconfig, apoi faceţi clic pentru a bifa casetele de selectare Process System.ini file şi Process Win.ini file.
Dacă aceşti paşi nu ajută la găsirea şi eliminarea conflictului, treceţi la metoda următoare.
Metoda 2: Dezinstalaţi caracteristica „Support for Fast Searching"
Pentru a dezinstala caracteristica „Support for fast searching" din toate produsele Office XP instalate pe computer, urmaţi aceşti paşi.
Notă Aceasta se aplică numai computerelor care execută Microsoft Windows 98 sau Microsoft Windows Millennium Edition.
Închideţi toate programele Office.
Faceţi clic pe Start, indicaţi spre Settings, apoi faceţi clic pe Control Panel.
Faceţi dublu clic pe Add/Remove Programs.NOTĂ: Deoarece există mai multe versiuni de Microsoft Windows, paşii descrişi mai jos pot fi diferiţi pe computerul dvs. Dacă este cazul, consultaţi documentaţia produsului pentru a efectua aceşti paşi.
În fila Install/Uninstall, faceţi clic pe Microsoft produs Office XP, unde produs Office XP este numele produsului specific Office. Dacă utilizaţi o versiune individuală a unuia dintre programele Office, faceţi clic pe produsul corespunzător din listă.
Faceţi clic pe Add/Remove.
În caseta de dialog Maintenance Mode Options, faceţi clic pe Add or Remove Features, apoi faceţi clic pe Next.
Faceţi clic pe semnul (+) de lângă Office Tools, indicaţi spre pictograma de lângă Support for fast searching, apoi faceţi clic pe Not Available.
Faceţi clic pe Update.
Repetaţi paşii 2 până la 8 pentru toate celelalte produse Office XP instalate pe computer.
Reporniţi computerul.
NOTĂ: După ce efectuaţi aceşti paşi, căutaţi fişierele Mosearch.exe and Mosdmn.exe. Ar trebui să nu le mai găsiţi. Dacă totuşi le găsiţi, cele două fişiere pot fi şterse în siguranţă.
Instaleaza.Net Framework 1/2/3/4 inclusiv update-urile si ar trebui sa-ti mearga.
CosminM98 întreabă:
catalin542000 întreabă: