Coordonarea, conducerea si imbunatatirea activitatii echipei de vanzari.
Imbunatatirea imaginii firmei prin schimbarea comportamentului / atitudinii intregii echipe de vanzari prin motivare si dezvoltare profesionala aferenta.
Gasirea clientilor noi care apar pe piata.
Monitorizarea vanzarilor si a incasarilor, imbunatatirea calitatii produselor pentru a nu pierde clienti din aceasta cauza.
Intocmirea la timp a diferitelor rapoarte.
Selectarea noilor candidati pe diferite posturi din companie.
In general un director de vanzari din orice domeniu trebuie sa ia contact cu fostii si potentialii clienti, sa le prezinte oferta hotelului in cazul tau.
Principalele atributii in Departamentul Vanzari:
- Realizarea interfetei firmei cu clientii – prezentarea fimei, punctarea avantajelelor competitive, detalierea ofertei ( = sustinerea echipei de vanzari pentru realizarea obiectivelor companiei);
- Reprezentarea companiei la intalniri de promovare.
- Planificarea activitatilor de vanzare, intocmire baze de date clienti (control permanent);
- Organizarea activitatii Departamentului Vanzari
- Colaborarea cu responsabilul de marketing pentru identificarea unei strategii de atragere a noilor clienti si cand e cazul de intretinere a relatilor cu cei existenti;
- Intocmirea rapoartelor saptamanale de activitate incluzand si detalierile vizitelor la clienti ( munca de teren), situatia derularii contractelor, respectand cerintele companiei;
- Prospectarea pietii în scopul găsirii de noi clienti;
- Mentinerea unei relatii profesionale stranse cu clientii astfel incat acestia sa ramana loiali produselor si serviciilor companiei.
- Intelegerea completa a nevoilor clientilor si asigurarea suportului necesar pana la solutionarea acestora;
- Cresterea portofoliului de clienti si urmarirea fidelizarii clientilor existenti;
- Gasirea rapida a celor mai eficiente solutii pentru problemele intervenite pe parcursul derularii vanzarii, precum si a problemelor intervenite post vanzare;
- Culegerea si prelucrarea informatiilor despre pietele zonale si concurenta;
- Elaborarea strategiilor / planurilor de vanzari (in concordanta cu strategia si viziunea companiei) cu echipa de vazari pentru cresterea vanzarilor prin intermediul promotiilor initiate de importator sau de Auto Roma;
- Monitorizarea programelor de marketing stabilite pentru realizarea obiectivelor de vanzari in concordanta cu bugetul stabilit.
- Atingerea targetului.
anonim_4396 întreabă:
catalin542000 întreabă: