Trimiti la firma o cerere, atentionare, somatie etc - cum vrei sa o numesti - in care le spui ca nu ti-au fost returnati banii pentru produsul returnat de pe factura - si ii somezi ca daca in 5 zile nu primesti banii, vei face demersuri la forurile competente.
Acest lucru il faci doar daca nu le-ai cerut-o deja in email-ul anterior.
Daca ai facut-o, trimiti - poti si prin emai -, la OJPC din judetul in care isi are sediul firma, o plangere la care alaturi copie dupa toate documentele pe care le ai. E bine ca atat plangerea, cat si documentele sa le pui in atasament. Sa-ti pastrezi originalul. Termenul la OJPC este de 30 de zile. Daca in acest timp nu se rezolva sau nu primesti raspuns iti ramane singura cale: actiune in instanta de judecata la judecatoria la care apartine localitatea de domiciliu. Daca ajungi pana aici, firma o sa ridice exceptia de necompetenta teritoriala, dar in conformitate cu legea contenciosului administrativ, aceasta va fi respinsa.
Eu ti-am insirat toate etapele posibile.
Mai insista cu un email, ii poți presa amenintandu-i cu protecția consumatorului, cu reclamație la politie, cauta în sediu al lor și vorbește cu cineva, nu mi s-a întâmplat dar bănuiesc ca astea ar putea fi soluțiile
Dacă faci o sesizare cum trebuie la ANPC o să primești banii și un apel în maxim 48 de ore de la un reprezentant al magazinului respectiv cu rugămintea să îți retragi reclamația și eventual și un voucher dacă știi să insiști suficient, cât și unde trebuie.