| Mogiojojo a întrebat:

Ce se întâmplă dacă cei de la Engie (compania de gaze) ți-a pus consum pe locuință mai mult decât este normal și mai mult cu 100 față de indexul real și factura este prea mare? Se mai poate schimba ceva ca să se pună indexul real în locul celui estimat?

6 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

O sa-ti scada din facturile viitoare. Ia legatura cu ei si pune-ti softul de transmitere index pe telefon.

| Mogiojojo explică (pentru Salontanul):

Tocmai asta e problema, că nu mi s-a luat în considerare indexul transmis. Eu am auzit la știri ca la unii care le-au venit facturile prea mari le-au stornat facturile, nici măcar nu e consumul real.

| Salontanul a răspuns (pentru Mogiojojo):

Poti sa le scrii un email si sa-i rogi sa aiba grija. Dupa 20 zile lucratoare le poti face o reclamatie (cu dovada ca le-ai scris) la ANPC (protectia consumatorului). Ei au pe site-ul lor un loc unde sa le scrii si poti face printscreen-uri.

Răspuns utilizator avertizat
| darrio2007 a răspuns:

Trimite indexul autocitit, in perioada scrisa pe factura, la 0800 800 200, si nu vei mai avea asemenea probleme. Este simplu. Mai intai introduci codul tau de autocitire, care este unic, apoi indexul citit de tine pe contorul de gaze.
Eu fac asta de 7 ani de zile de cand am montat centrala. Dar factura de acum trebuie platita.

| Scorillo a răspuns:

Nu - E bine sa transmiti tu indexul. Reglajul se va face la regularizare.
Am observat ca este o practica la frnizori (apa/gaze/ en electrca) sa incarce facturile in prag de sarbatori. Probabil au nevoie de lichiditati pentru prime de porc/miel/concediu