La fel am pățit și eu. Eram pe E.ON când mă trezesc la poartă cu o tipă de la Enel. Îmi zice că era de la E.ON și că trebuie să semnez nu știu ce hârtii. Am semnat, ea plecase deja, când mi-am dat seama că m-a înșelat. Am avut noroc și am sunat-o, i-am smuls și foaia din mână. Peste câteva zile, mă sună cei de la E.ON să-mi spună că mi s-a încheiat contractul și de ce sunt nemulțumit că m-am mutat la Enel. I-am zis că n-a fost din partea mea lucrul ăsta și, după multe telefoane, s-a rezolvat.
Lasa-l asa! Incheierea unui nou contract acum (cel vechi s-a anulat automat) presupune preturi mult mai mari.
Mergi la sediul enel impreuna cu unchiul si rezolvati problema acolo cu contractul.
Buna! Te rugam sa ne lasi un mesaj pe pagina noastra de Facebook, (https://www.facebook.com/enel.ro), mentionand cateva detalii de identificare (numele unchiului tau, adresa dumnealui de domiciliu si nr tau de telefon pentru contactare), precum si faptul ca ai scris mesajul acesta pe TPU. Colegii nostri vor verifica situatia si te vor contacta in cel mai scurt timp posibil. Multumim!