| Alina_2865 a întrebat:

Cum as putea obtine o sponsorizare?
Ma numesc Alina, am 17 ani si sunt eleva la liceu.
Am nevoie de o sponsorizare intr-o problema personala.
Mama mea a murit cand eu eram mica.
Inafara de mine, ea a mai avut doi copii. Unul dintre ei (cel mai mare) a murit acum doi ani si jumatate intr-un accident de masina, la varsta de 32 de ani, avand 2 fetite mici.
Al doilea frate are 20 de ani. El a fost infiat in Canada de catre o familie, deoarece mama nu credea ca va mai trai, dupa ce l-a nascut pe el. Dupa ce copilul a fost dat, ea si-a revenit, m-a avut pe mine, dupa care a murit.
Acum 4 ani am aflat de existenta acestui frate, care acum are 20 de ani.Imi doresc foarte mult sa il vad, sa il cunosc, dar un bilet de avion este foarte scump pentru dus-intors romania-canada. Apoi, daca va veni aici, mi-as dori sa il pot duce sa viziteze locuri istorice, manastiri, si putinul din ce a mai ramas din turismul romanesc.
Sunt eleva, iar el de asemenea, este elev. As vrea sa il ajut cu jumatate din suma, dar imi este imposibil.De unde pot primi o sposorizare? Multumesc

Răspuns Câştigător
| NCL a răspuns:

Buna. sa te sponsorizezi nu stiu dar ai putea sa vb cu directoarea sau diriginta ta. pentru burse, depinde de scoli, la mine se dau burse de merit, burse pe venit de familie si mai sunt dar nu stiu
exact... si asta te.ar putea ajuta macar sa ai cativa banuti...

3 răspunsuri:
| Cătălina_6063 a răspuns:

In Romania nu se mai gaseste sponsorizare de mult
Du-te la Gigi Becali

| jonny_5226 a răspuns: