| MissDelevingne a întrebat:

Cum iti faci reclama la blog? (poate chiar tu, personal) big grin

Cele mai bune idei FUNDA

5 răspunsuri:
| d3mian a răspuns:

Blogroll, reclama pe forumuri (nu spam), inscrieti topul in site-uri de vot. Cel mai important: Trebuie sa ai continut original si unic pentru a atrage multi vizitatori prin motoarele de cautare(Google). Bafta! Apropo, daca vrei blogroll contacthappy

| Hirako a răspuns:

Te duci in centru si imparti pliante. Daca dai ciocolata gratis e si mai bine.

| Maariiaa a răspuns:

Pur si simplu,îmi prezint blogul cu ce îi poate ajuta pe oameni,câteva din numele articolelor,titlul, link-ul și invitație. Nimic nu trebuie să fie pompos, trebuie să fie simplu și să cuprindă tot ce ține de blogul meu. Asta e părerea mea.

Numai bine!

| DannyD88 a răspuns:

Pai, in primul rand trebuie sa ai identitate pe net, un nume stabil sau pseudonim, in orice caz ceva cu care sa navighezi pe mai multe site-uri.Din propria mea experienta cea mai buna reclama ti-o poti face pe Facebook, acolo ii poti crea o pagina blogului tau, poti pune linkul sub pozele prietenilor la comentarii(binenteles cei care accepta). Poti face reclama si pe youtube in functie de cui ii este adresat blogul, poti face un filmulet cu ce contine blogul sau daca nu ai succes poti face un filmulet cu ceva popular, eu de exemplu am doua video-uri cu Inna:unul are 150 de mii de vizualizari si altul 232 de mii, iar daca pui in descriere linkul blogului sunt sanse foarte mari sa-ti intre macar 100 pe zi, doar asa de curiozitate.Concluzia este urmatoarea:blogul trebuie sa fie atractiv, de aici trebuie plecat daca vrei sa ai constanta in vizualizari, nu este foarte simplu sa ai un blog/site de succes, bafta!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ce fel de blog? E subdomeniu ori domeniu inregistrat?
Exista directoare web, exista si-o optiune in google de adaugare a blogului, dar si coduri pentru robotii motoarelor sa indexeze paginni din web.
Deci, despre ce blog este vorba?
Pune-l aici, poate unii faceti schimb de linkuri.