Mi se pare că nu ai confirmat înregistrarea pe TPU. În ziua când te-ai înregistrat ai primit, în contul tău de e-mail indicat la înregistrare, un mesaj de la TPU, prin care îţi cerea să confirmi înregistrarea, dând clic în locul indicat din mesaj. Dacă n-ai facut asta caută mesajul în contul de e-mail(s-ar putea să fi ajuns şi în Spam), deschide-l şi dă clic în locul indicat şi cred că problemele tale o să dispară. Pentru a afla mai multe despre TPU poţi citi răspunsurile la ÎNTREBĂRI FRECVENTE. Numai bine!
Bai omule nu stii sa citesti? Nu vezi ca scrie clar? Trebuie sa comfirmi adresa de e-mail. Ce aia a pacii aveti.
Acest tip de optiune nu il gasesti in Yahoo dar poti folosi Outlook sau Thunderbird, Windows Mail cu orice adresa inregistrata de tine.
Poti folosi setarile de mai josȘ
Incoming Mail (POP3) Server: pop.mail.yahoo.com (Use SSL, port: 995)
Outgoing Mail (SMTP) Server: smtp.mail.yahoo.com (Use SSL, port: 465, use authentication)
Account Name/Login Name: ID-ul tau de Yahoo, adica fara sa folosesti si @yahoo.com
Email Address: adresa de mail
Password: parola de yahoo
Pe Outlook si Thunderbird de la Mozilla ai doua variante:
Te inscrii la Mail Plus: http://billing.mail. yahoo.com/bm/Upgrade…
sau download mail YPOPS de aici: http://ypopsemail.com/
In Outlook si Thunderbird ai optiune de avertizare pentru destinatarul mail-ului si multe alte optiuni foarte folositoare. Succes!