Produsul cumparat in ambalajul original + bonul fiscal--- magazinul iti poate schimba produsul de care nu esti multumit/a cu un altul identic sau iti poate inapoia contravaloarea lui--- magazinul nu-ti poate completa piesele lipsa din amabalajul produsului( de aceea trebuie sa duci produsul in ambalajul original )
Mergi la magazinul de unde ai luat produsul si intrebi pe o vanzatoare sa ia produsul inapoi si sa iti deie altul ( sau poti sa ceri bani inapoi ), dar acest lucru se poate intampla numa daca ai bonul fiscal pe acel produs! Si daca zice ca nu te poate ajuta (doamna/domnul) meri la OPC ( dar si aici ai nevoie de bon ca altfel nu te pot ajuta - despre camere nu stiu, dar parca iti trebuie bonul )!
In mod normal ai garantie si da te duci la magazin cu bonul si ii spui problema/
Solutia este sa veniti cu produsul la magazinul de unde ati cumparat, insotit de documentul fiscal in original.
Daca problema nu este remediata inca, scrieti-mi va rog la opiniaclientului@dedeman.ro si lasati-mi si datele de contact, si se va rezolva cu siguranta, in cel mai scurt timp.