anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum rezolv următoarea eroare

"Sorry, you have been blocked.
You are unable to access www.decathlon.ro".

Adevărul că sunt client fidel decathlon online/fizic și în atelier am fost până mai recent când un așa-zis mecanic de biciclete m-a convins sa las o recenzie negativa pe google maps, o recenzie pe Facebook și am contactat și pe site magazinul în cauză unde am sesizat și aici problema. Desi nu am primit nici un răspuns la cele scrise, nici măcar scuze, în schimb să mă trezesc dintr-o dată blocat pe site ( ce înainte nu s-a întâmplat niciodată și sunt client din 2019. ). Probabil a deranjat când am zis ca managerii nu dau 2 bani pe opiniile clienților, iar ei aleg sa își pupe în dos odraslele ( pentru ca nu este prima data când același băiat ma face sa las recenzii negative) și totuși acesta încă continuă să lucreze acolo, nu contează ca face treaba proastă, ca își bate joc de clienți și bicicletele lor. Totuși am continuat sa merg pentru ca sunt alții pricepuți, dar nu de fiecare data ai noroc la aceștia. După câte vad ei nu țin cont de opinile clienților și țin sa cred ca tot ce se întâmplă este din cauza ca am fost prea obiectiv ( poate).

Anul trecut am primit ban (fizic) într-un alt atelier și magazin de biciclete din oraș unde am fost client 2 ani, totul după ce am scris pe blog ceva cu referire la bicicliști și comunitatea asta "unita" din care fac parte. Din întâmplare a văzut și proprietarul magazinului, apoi m-am trezit interzis definitiv. :)) partea cu interzisul nu sunt străin ( pentru ca mereu am dreptate și de asta), dar sa fiu interzis în a accesa și site-ul decathlon? Plină lumea asta de frustrați. Cum rezolv eroarea pana la urmă?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ai primit Ban pe IP. Nu cred că mai ai cum s-o rezolvi.
Poți intra pe acel site numai folosind alt IP.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Frumoasă procedură aleasă de către decathlon și în loc sa încerce sa rezolve problema pe cale amiabilă, ei blochează. Mi-e silă de oamenii ăștia lași care cred ca un singur buton rezolva problema. In loc sa ia măsuri cu mecanicul care își bate joc de clienți. Pentru ca da, este pilă bine pusă acolo. Nu îl miști de acolo nici cu excavatorul pentru ca este totul pe relații, cunoștințe, nepotisme.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Oricum nu rămâne asa. Ce am făcut în scris, a fost către magazinul local. Ca și cum as merge sa reclam un polițist la secția de care aparține, iar ei se susțin între colegi. Pentru toate exista și ceva mai sus și deja am trimis spre București pățania. Dacă nici asa nu sunt luat în seama, voi scrie în engleza spre alte magazine din lume pana va ajunge sesizarea la un CEO ceva mai sus, sa vadă toți ce management exista prin alte magazine. Oarecum ma simt jignit pentru faptul cum sunt tratat ca și client fidel. In loc de scuze sau altceva, sa primesc ban în ip. Asta pentru ca își susțin ei odraslele, angajații rude și mai știu eu.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Sa vezi ca nu era ban pe IP, era o problemă la mine în browser. M-ai făcut încât le-am și scris sa ma iau de ei. Mi-au răspuns pe messenger!

3 răspunsuri: