| DanaQ a întrebat:

Cum se procedeaza in cazul in care un colet trimis simplu, intern, prin Posta Romana, nu ajunge la destinatar? Se poate recupera valoarea declarata a coletului la trimiterea acestuia? Posta Romana acorda despagubiri in caz de pierdere de colete? se face o reclamatie sau cerere anterior? stie cineva?

4 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Coletul dacă nu ajunge la destinar prin refuzul său, se întoarce la expeditor.
La trimiterea lui ai primit o chitanță, o atașezi la reclamația care o faci către Oficiul poștal în maxim 6 luni.
Pa, pa.

| DeyCj a răspuns:

Dacă coletul a fost expediat cu asigurare ce se specifică la OP atunci posta te va despăgubii cu acea valoare. Dacă nu,... nu.Succes

suntserios
| suntserios a răspuns:

Poti face o reclamatie, dar ma indoiesc ca se intampla ceva. Cred insa ca poti asigura coletul. Uite de asta eu nu folosesc deloc Posta Romana

| DanaQ explică:

Multumesc pentru raspunsuri. Intre timp, la insistentele destinatarului, i s-a inmanat coletul care statea la ei in posta de mai multe zile, cei de acolo nesinchisindu-se sa-l instiinteze in vreun fel. E prima data cand mi se intampla, in rest au ajuns toate coletele. Nu stiam ce sa fac mai departe.