| AlisPretty a întrebat:

Cum se pune parola la un documen Microsoft word 2007?

2 răspunsuri:
| VyrusEleven a răspuns:

E destul de simplu.
1- Apesi pe butonul Microsoft( acolo unde iti apare save as, new, etc)
2- Mergi la Prepare
3- In rubrica prepare selectezi Encrypt Document. Acolo o sa ai rubrica pentru parola.
4- Introduci o parola dupa care confirmi parola
5- pentru a salva parola, salvezi documentul
NOTA: asigura-te ca vei tine minte parola, pentru ca Word foloseste un sistem de criptare de 128 bits (nivel militar de criptare) asa ca daca pierzi parola s-a dus si documentul tau. Sper ca raspunsul meu sa fie cel pe care il cautai. Pentru orice nelamurire lasa un comentariu. Bafta

| horia2012 a răspuns:

Deschide documentul, te duci in coltul stanga sus pe iconita Office-Prepare-Encrypt Document. O sa-ti ceara o parola, o introduci, inca o data si la salvare o sa ta intrebe ceva de genul sa salvezi in XML format. (alegi "No").
Cand vei deschide documentul o sa-ti ceara parola.

Întrebări similare