Conform legii, returnarea unui produs nu trebuie motivata. Costul returului se suporta de client daca produsul corespunde comenzii facute si de cel care a livrat produsul in cazul ca produsul nu corespunde comenzii sau este defect.
Impachetezi produsul cu documentele cu care l-ai primit, mai putin actul primit la sosirea produsului. E bine sa faci o copie dupa documente. Trimiti pachetul prin firma de cureierat care ti l-a adus. Curierii vin acasa, daca ii chemi.
Trimiti un email la cel care ti-a livrat produsul si-l anunti ca i-ai returnat produsul si il rogi sa-ti depuna in cont c/v produsului si costul returului in valoare de... (daca este cazul) in termenul legal. Termenul legal este de 15 zile.
Daca nu primesti banii in termen de 30 de zile te adresezi protectiei consumatorului.
Suna la relatii cu clienții pentru ca ei te pot ajuta cel mai bine cu asta + ca din cate stiu cand vrei sa returnezi un produs nu o poti face asa simplu. Contează starea lui materiala riscand sa primești bani mai putini sau sa nu mai beneficiezi de acest serviciu.