I: Vreau sa returnez ce am cumparat, ce sa fac?
Aveti dreptul sa renuntati la cumpararea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de Curierat / data trimiterii coletului catre studio moderna srl). Pentru aceasta, trebuie sa ne informati cu privire la decizia sa de returnare, prin una din urmatoarele variante:
a) completati formularul online care poate fi gasit AICI
b) faceti o declaratie neechivoca prin care va exprima decizia de a va retragere din contract (renuntati la cumparare).
Pentru produsele Kosmodisk si Saltelele Dormeo, termenul de returnare este de 30 de zile calendaristice. Pentru saltelele Dormeo Renew si Roll Up termenul de testare returnare este de 10 zile lucratoare. Returnarea produselor se face postal nu ramburs la adresa: OFICIUL POSTAL 83, CASUTA POSTALA 42. In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite la oficiul postal: O.P-83, C.P.-42, Sector 6, Bucuresti. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de o sesizare scrisa, copie carte de identitate, factura si chitanta originale, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala si in ambalajul original (ambalajul produsului trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea in deposit. Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar NU i se va restitui contravaloarea produsului in cauza). In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului nu se va accepta cererea de returnare a contravalorii
Normal, legea spune ca daca nu esti multumit de un produs il poti returna fara vreun motiv anume si vei primii banii inapoi, asta in termen de 45 de zile parca.
Da, te duci la magazin cu bonul sau factura! Si vezi, cred ca trebuie sa ai si un motiv...
Trebuie să o iei deoparte şi să îi spui tot ceea ce ai pe suflet şi te deranjează la ea. Dacă lucrurile nu merg, înseamnă că nu se merită şi ai investit degeaba atât timp şi sentimente în ea. Cel mai important este să fiţi amândoi sinceri, iar dacă ea într-adevăr ţine la tine, se va schimba.
Din cate stiu, daca nu esti multumit de produs o poti returna in termen de 30 de zile.
Mergi cu bonul pe care ti l-a dat la casa si cu salteaua la magazinul de unde ai cumparat-o si cel mai probabil iti va da posibilitate sa iti alegi un alt produs in aceeasi suma...banii inapoi nu cred ca ii poti primi.Dar acum depinde si de magazin, daca suporta returnare.Iar in cazul in care ai pierdut bonul, nu o poti returna nicidecum.
Sper ca te-am ajutat! :*
Este ceva normal ca o poti returna doar si in reclamele de la TV spune clar ca daca nu esti multumit il poti returna. funda?
Te duci inapoi de unde ai luat-o cu ea si cu bonul fiscal si ii spui vanzatoarei nemultumirile
stefanst2312 întreabă: