Pai zici tu la curier cand poti! si vine atunci da, daca nu raspunzi merge inapoi
Curierul vine alta data sau mergi tu la sediul din orasul tau sa ti-o iei singur
Il trimite inapoi la eMAG si daca mai ai inca vreo 2 astfel de comenzi refuzate nu iti mai trimite nimic, poate doar cu plata in avans.
Se intoarce la sediu si o primeste a doua zi un alt curier. Sau ramane in masina si incearca iar. Poti raspunde si reprograma, pentru o alta zi. Pt situatia in care te-ai razgandit si vrei sa dai teapa, furnizorul te blesteama, pentru ca plateste de 2 ori curierul, odata dus, odata intors/
Se intoarce la depozitul local. Daca nu este ridicata in cateva zile coletul se intoarce inapoi la eMAG si nu e prea ok lucrul asta. ca pari neserios.
"Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele".
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 021.200.52.00 sau 0722.25.00.00. Colegii nostri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda."
Sursa: https://m.emag.ro/info/livrarea-comenzilor-emag
Dacă nu îi suni, data viitoare nu o să-ți mai trimită produsele prin poștă, ci le vei ridica singur de la depozitul eMag din capitală.
Orice magazin își rezervă dreptul de a-și selecta clienții.
La fel se întâmplă și cu un taxi la care faci comandă și nu o onorezi sau nu suni înapoi să anulezi comanda. Data viitoare o sa mergi pe jos.
roby223 întreabă: