Orice comerciant stie ca amenzile contraventionale dispuse de catre comisarii OPC sunt atat de mari incat prefera sa rezolve, pe cale amiabila, reclamatia clientului.
De la caz la caz, comisarii OPC au la indemana urmatoarele instrumente coercitive : avertismentul, amenda contraventionala, oprirea temporara sau definitiva de la vanzare si instanta nationala( in cazul mai multor actiuni individuale avand ca obiect aceiasi incalcare a dreptului de consumator).
Eu am cumparat de la DOMO ceva produse am depus cerere de returnare deoarece produsele pe care mi le-au livrat aveau defecte a trecut o saptamana si nu mi s-a aprobat cererea. In acelasi timp am depus plangere la ANPC cererea a fost primita si inregistrata in cadrul ANPC insa nu stiu ce o sa urmeze de aici incolo? Astia de la DOMO sunt mai rai decat tiganii bisnitari din piete nu-nteleg cum nu au dat faliment pana acum. Au niste termeni in care cica isi asuma dreptul sa-ti anuleze garantia cand vor ei astfel certificatul de garantie emis de acestia nu mai are nici o valoare. Nu stiu cum pot sa anuleze un certificat de garantie chiar nu exista legi in tara asta care sa-i opreasca sa faca asa ceva? Plus ca ignora orice cerere de returnare ignorand legea practic care spune clar cum ca consumatorul are dreptul sa returneze un produs in termen de 10 zile de la achizitionare fara invocarea vreunui motiv.
Eu zic ca astia de la DOMO sunt tigani si la propriu si la figurat si ii sfatuiesc pe toti sa nu mai cumpere de la ei sa dea faliment.
Faptul ca are dreptate cumparatorul si e in termenul legal pentru returnarea produselor? (cererea sa fi fost facuta la maxim 48 de ore de la achizitie parca)
roby223 întreabă: