De ani buni lucrez cu magazinele online si la eMag am peste 40 de comenzi. Am avut si cateva probleme. De aceea pot sa-ti spun urmatoarele: certificatul de garantie trebuie sa fie in original si factura in copie. Daca ai imprimanta poti sa o dai si pe cea originala ca poti sa scoti oricand o copie de pe contul tau de pe net. In cutie trebuie sa pui o hartie cu adresa ta,, numarul de telefon si defectiunea. Apoi lipesti cutia cu scotch. Daca este o cutie mica poti sa n-o lipesti si sa ceri curierului o punga. Au niste pungi de circa 30 cm inaltime. In cutie trebuie sa fie toate elementele care au venit la comanda ta. Ceva pungi daca lipsesc dar nu cabluri, incarcatoare, casti, etc.
Si daca am factura si certificat in format electronic?
Trebuie sa le scoti la imprimanta. Obiectul merge in service nu in magazin si aia n-au de unde sa stie ca tu ai sau n-ai. Mai mult, ei trebuie sa pastreze copia facturii si sa completeze pe certificat reparatia.
Apropo! Daca nu tedescurci da-mi un numar de telefon in privat: https://www.tpu.ro/utilizator/icqt
Apoi te sun eu si-ti explic pas cu pas chiar daca n-ai imprimanta acasa.
Trebuie să scrii:
Destinatar (adresa pe care Emag o specifică pentru produsele ce țin de garanție). Cauți asta pe site-ul lor.
Expeditor (adresa ta completa).
Cel mai bine îi suni.
Emag informații: 0722250000
Sau: +40372061400
Iti vor trimite ei curieratul sa ia pachetul, nu e nevoie sa scrii nimic pe el.
Adresa unde trebuie trimis, destinatar si expeditor.
Banuiesc ca ai vorbit cu ei ca le trimiti pachetul.