Simplu. E vorba de greutate. Pentru a nu probleme la aterizare avionul are nevoie să aibă o anumita greutate. Greutate calculată la decolare pe baza consumului de combustibil. Daca trebuie sa aterizezi mai repede decât era prevăzut avionul nu va avea greutatea calculată inițial și de aia trebuie sa mai scape de combustibil.
Pentru ca este greu de aia.Cind decoleaza, nu-s probleme, motoarele baga tare, se duce in sus.
Cind este sa aterizeze, trebuie sa aiba rezervoarele goale, daca ar fi pline, praf s-ar face asa ca de regula da drumul la combustibil, apoi aterizeaza.
Ce ai vazut tu ca mai da o tura doua, noua, aia e pentru ca nu are intrare, nu sta nimeni sa se plimbe pe sus ore, sa consume combustibilul.
Daca ai vazut la cei cu webisteuri de alea conspirationiste ca unele avioane arunca ceva, iar omu care e ca pomu, gata da cu substante nu stiu ce rau sa ne faca de fapt aia arunca combustibilul, pentru ca nu poate ateriza cu el, risca sa destrame aparatul.
Avioanele is calculate, astea de pasageri, combustibilul trebuie sai ajunga pana la destinatie, nu is facute sa ajunga cu rezervorul jumate sau stiu si eu 3 sferturi.
Exemplu, daca un avion decoleaza si in stiu si eu 30 min apare o problema, apoi trebuie sa aterizeze, el va trebui sa arunce tot combustibilul inainte de a ateriza, cam asa stau lucrurile cu avioanele astea de pasageri.
Deci pentru aterizare ar fi prea grele cu rezervoarele pline, nu ar ateriza in conditii de siguranta.La decolare nu-s probleme.De aia si la bagaje, exista limite, avionul ala poate cara o anumita greutate, care este calculata pentru aterizare nu pentru decolare.
Catalin979 întreabă: