Se va reintoarce inapoi si va aparea comanda refuzata, daca stiai ca astepti colet trebuia sa stai acasa nu sa pleci din oras, acum vei pierde coletul, nu ai pe nimeni care sa il scoata in locul tau de la easy box? îi trimiti tu unui prieten var frate mamă tată etc codul de la easy box si merge el sa il scoata si ti l da sau til duce acasa si il gasesti coletul cand vi inapoi.
Bună. Am lucrat pana acum 3 luni la eMAG. Trebuie intrat pe chat suport după ce coletul ajunge la easybox. Repet, doar după ce a ajuns, nu înainte. Atunci le explici și ei vor face un ticket la Sameday pentru a putea sa îți redirecționeze coletul. În maxim 24h după te suna curierul. Fi atenta tho ca, un colet este ținut în Easybox doar 36 de ore de când e pus acolo sau 48 dacă ajunge în weekend. Asa ca bine ar fi ca, imediat cum ajunge sa intri pe chat. O sa vorbești cu Dana, asistenta virtuala, vezi sa ii scrii repetat ca vrei sa vorbești cu un agent pentru ca e făcută în asa fel încât sa reducă volumul de chat uri.
Nah. Te contrazic aici. Toate Easybox-urile pentru ca Sameday au patentat ideea sunt administrate de ei . Cand se strica, doar Sameday poate veni sa le repare. Acum ca tanti Florica care face buchete de flori vrea sa aibă un Easybox lângă florărie sa vina lumea la ea, e partea a doua dar nu cred ca Tanti Florica administrează Easybox ul
PS: eMag deține Sameday asa ca putem spune prin logica de clasa a 8 a ca, eMag deține Easybox urile din tara
Https://expresspostservices.ro/e-box-locatii/
Si astea, tot ale Sameday sunt?
Si mai au si altii, de exemplu Cargus.
Deci, cum spuneam, nu doar eMag are serviciul asta.
Ți se pare ție firma românească asta? Ca e logic ca dacă sunt puse de DHL( Deutsche post) nu s ale Sameday ului. Repet, orice firma românească care are easybox uri de la sameday le are și poți verifica dacă n ai ce face ca AWB ul de livrare este și va fi mereu AWB sameday