Pentru ca asa este normal. Daca produsul este stricat, trebuie returnat. Ce sa faci cu un produs stricat. Il returnezi tot in cutia in care l-ai primit. De aceea este recomandat sa nu rupi direct cutia cand o desfaci. Expeditorul ar trebui sa iti puna o eticheta la dispozitie cred, pentru a-l trimite inapoi.
Pentru ca nu poti ramane cu produsul defect? La randul lui vanaztorul ii cere bani la distribuitor pe el, si trebuie demonstrat ca produsul chiar e defect.
Pai tu cum ai propune sa se desfasoare acest proces?
Daca nu ar trebui sa-l dai inapoi (ceea ce, apropos, inseamna acelasi lucru cu "a-l returna"), ce i-ar impiedica pe oameni sa minta ca produsul pe care l-au primit este defect si sa primeasca inca unul gratis?
"când îl returnez trebuie să îl dau înapoi?"
a returna = a da inapoi
Il impachetezi in cutia originala daca o mai ai, daca nu, in orice cutie in care incape. Dar nu prea mare. Si evident, scrii adresa de unde l-ai primit.
AlexDinamovistu întreabă:
enrique81 întreabă: