Suna la relatii cu clientii si vorbesti direct cu un consultant. Cere sa ti-o dezactiveze.
Se mai poate dezactiva daca e in curs? Deci daca a aavut 5 eur si a facut optiunea, a convorbit 2 saptamani, i se poate dezactiva si reda creditul inapoi? Intreb pentru ca nu stiu.
Nici vorba sa i se dea creditul inapoi. Daca a fost de acord cu activarea optiunii e clar ca a fost de acord cu perioada si costul aferent.Asa ca mai bine merge pana la capat.Cat tine optiunea.Doar a platit.Nu?
Deci daca are optiunea activata, o poate dezactiva acum dar nu se mai activeaza la reincararea creditului.Atunci poate alege alta optiune. Pana atunci chiar daca dezactiveaza optiunea, merge pana la sa sfarsitul celor 30 de zile cu optiunea curenta.Cred ca asta vrea sa afle.
Da.
Suni la *100#, intri la contul meu, optiuni active, dezactiveaza optiunea sau suni la 444 si vorbesti cu cei de la serviciu clienti ca sa iti dezactiveze optiunea
Atunci cand iti faci optiune pe site-ul Orange, nu mai poti dezactiva optiunea sunand la *100#.:d Ar trebui dezactivata tot de pe site, doar ca pagina nu raspunde.
roby223 întreabă: