Nouă, și eu îi caut fratelui meu una ca lumea, i-am luat SH anul trecut și am tot ținut-o în reparații, mai bine te scutești de așa ceva, plus că 1400 nu e chiar o avere. La un preț atât de apropiat de una nouă nu m-aș gândi la SH-ul ăla nici în glumă.
Eu am vrut să merg pe acele biciclete SH pentru că sunt cu frâne hidraulice, iar acestea sunt printre cele mai populare ca frână. Adică îți oferă eficientă de frânare mai mare. Prima bicicletă eu am avut-o cu v brake și mi s-au părut și aceste frâne al naibii de bune. Acum nu știu să fac diferența și am vrut doar să încerc hidraulic. Dar mai bine mă lipsesc de asa ceva decat să arunc bani pe toate rebuturile. Bicicletă nouă cu hidraulic nu îmi permit, însă un 520 de la decathlon cu frână mecanică tot îmi permit. Nu contează ce tip de frână e, pana la urma toate frânează.
Tocmai. Si macar ai siguranta ca nu te lasa frana in intersectie.
Citeam un articol acum ceva timp, de la străini era articolul. Scria că un băiat a cumpărat o bicicletă downhill SH și s-a accidentat rău după ce i s-a rupt furca/ suspensia ( față). Mi-e teamă sa nu o încasez și eu la fel. Poate sunt mai paranoic eu de fel, dar nu prea am încredere în oameni și ce spun ei. Apoi piesele pot fi reglate cât să arate ok când ți-o prezintă și dacă nu știi la ce să te uiți chiar iei țeapă.
Iar ca buget pentru o bicicletă noua cu frână pe disc hidraulic nu îmi permit, doar dacă adun banii. O bicicletă cu frâne hidraulice costă mult, însă până la urmă dacă nu ai buget nu mai faci atâtea figuri. Te mulțumești în limita bugetului admis. Iar o bicicletă scumpă va avea și service-ul tot la fel de scump. Nu contează că e XT, că e deore, că e sram, că are nu știu ce frâne cu nu-știu-ce furcă. Contează să te dai.