Sună la 1930 și apoi apasă tasta 2. Și apoi încă o dată tasta 2.
Și apoi, aștepți. Când îți răspunde opratorul, spune-i ce-ai spus și-aici, că vrei să treci de la ClickNet Surf la ClickNet Play.
Astfel, îți vor rezolva problema.
Apelul e gratuit de pe telefonul fix și e disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.
Succes!
Salut
Probabil trebuie semnat un contract.
De ce nu i-ai zis ei probelma cu 60km? Era singura care putea sa te ajute. Mie mi-a reinnoit telefonic abonamentul, m-au sunat ei si mi-au propus o oferta mai buna, convorbire inregistrata, si n-a mai trebuit sa semnez nimic.
Bafta
Buna!
Probabil ca problema este distanta de la provider pana la tine, iar contractul se poate re-noi prin telefon dar cu schimbarea abonamentului este mai greu, asa ca mai bine te-ai duce la ei la sediu ca sa te informeze in legatura cu ce-ia ce trebuie sa faci.
Succes!
Antonia23K întreabă: