| 1Chris1 a întrebat:

Nu stiu cum sa rezolv problema cu internetul de la romtelecom. Treaba sta in felul urmator, abonamentul meu de 2MB mi-a expirat de aproximativ 2 saptamani, iar eu vreau sa-mi schimb oferta, din 2 MB, in 6MB, la acelasi pret cum e cu 2MB. Am numarul unei femei de la firma, am sunat-o si mi-a zis sa ma duc la ei la magazin. Problema e distanta de la mine pana la magazin. Aproximativ 60 km, dar... oare nu pot sa-mi modifice contractul fara sa merg la ei? Prin telefon, sau sa vina ei la mine, ori sa ma duc eu altundeva, la posta, sau oriunde in afara de magazin. Mersi! Daca stiti alt nr va rog sa mi-l ziceti!

Răspuns Câştigător
kongeriket
| kongeriket a răspuns:

Sună la 1930 și apoi apasă tasta 2. Și apoi încă o dată tasta 2.
Și apoi, aștepți. Când îți răspunde opratorul, spune-i ce-ai spus și-aici, că vrei să treci de la ClickNet Surf la ClickNet Play.
Astfel, îți vor rezolva problema.
Apelul e gratuit de pe telefonul fix și e disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.

Succes!

3 răspunsuri:
| CataC a răspuns:

Salut
Probabil trebuie semnat un contract.
De ce nu i-ai zis ei probelma cu 60km? Era singura care putea sa te ajute. Mie mi-a reinnoit telefonic abonamentul, m-au sunat ei si mi-au propus o oferta mai buna, convorbire inregistrata, si n-a mai trebuit sa semnez nimic.
Bafta

| Lumine a răspuns:

Buna!
Probabil ca problema este distanta de la provider pana la tine, iar contractul se poate re-noi prin telefon dar cu schimbarea abonamentului este mai greu, asa ca mai bine te-ai duce la ei la sediu ca sa te informeze in legatura cu ce-ia ce trebuie sa faci.

Succes!

| 1Chris1 explică:

Dati-mi si mie un numar de telefon, sau ceva ca sa pot rezolva problema.