Daca ajungi la 7-10.000 de vizitatori unici pe zi DA poti face bani cu un blog. Altfel nu faci bani cu un blog. Pe blog se posteaza din placere si numai daca tu consideri ca ai ceva de spus.
Succes!
5 metode de a face bani cu blogul tau :
1. Google Adsense
Google AdSense este un program de publicitate online care furnizeaza reclame pe baza de text, imagine sau video proprietarilor de site-uri. Advertiserii se inregistreaza via Google AdWords si platesc pentru reclame pe baza de Pay-Per-Click, Cost-Per-Thousand sau Cost-Per-Action. Profitul este impartit intre Google AdSense si proprietarii de site-uri care au activat reclamele pe site-ul lor. CPC (Cost pe Click) este metoda cea mai populara si mai simplu de pus in practica.
In concluzie, vei fi platit pentru fiecare click pe care un vizitator il da pe reclamele afisate pe blogul tau.
Trebuie doar sa creezi un cont Google AdSense si sa pui codul furnizat de program pe blog. Exista pluginuri sau widgeturi speciale pentru plasarea codului Adsense sau puteti pune direct codul in sursa blogului.
Exista doua tehnici de plasare strategica a anunturilor AdSense :
1. Anunturi "trompe l’oeil": plasezi anunturi text sub articol sau in cadrul articolului, astfel incat textul anuntului sa fie similar cu cel al articolului tau. (culoarea textului, fundalul paginii …).
2. Anunturi foarte vizibile : poti plasa blocuri de 250 × 250 in partea de sus a unui articol sau in chenarul din dreapta paginii. Din moment ce acestea sunt mai vizibile, e posibil ca utilizatorii sa dea click mai des.
Trebuie sa stii ca anunturile din partea de sus, centru si stanga sunt cele care sunt cele mai vizualizate de catre vizitatori.
Important : AdSense analizeaza textul de pe blogul tau si astfel determina ce anunturi sa afiseze. Daca vor fi afisate pe blog reclame care targeteaza cuvinte cheie pentru care s-a licitat mai mult, vei avea parte de castiguri mai mari. Pentru a afla care sunt cuvintele cheie cele mai competitive, poti folosi unealta Google AdWords.
2. Afiliere
Afilierea este o modalitate buna de a monetiza un blog.
Proprietarul blogului, denumit in acest caz afiliat, publica reclama advertiserului pe blog. Vizitatorii care vin pe blogul afiliatului devin potentiali clienti ai advertiserului. Afiliatul primeste bani pe baza diverselor actiuni efectuate de vizitatori : vizite pe site-ul advertiserului, efectuare cumparaturi pe site-ul advertiserului, abonare newsletter…etc. Vorbim astfel de mai multe tipuri de campanii : CPA (cost pe actiune), CPC (cost pe click) sau CPS (cost per sale).
Platforma de afiliere contorizeaza toate aceste actiuni, iar veniturile sunt impartite intre tine si cel care detine platforma de afiliere.
Daca alegi o campanie CPS, trebuie sa te asiguri ca produsele sau serviciile propuse de advertiser sunt de calitate. Daca advertiserul nu vinde, nici tu nu castigi.
3. Articole sponsorizate
Poti redacta articole pentru a promova un alt site sau, pur si simplu, publici articole trimise de proprietarul unui alt site, pe blogul tau.
Cu cat blogul tau are un numar cat mai mare de vizitatori unici si un PR mare, cu atat pretul pe articol sponsorizat (advertorial) poate creste.
De obicei articolele se redacteaza tinand cont si de regulile de baza SEO pentru a ajuta site-ul promovat sa urce in clasament pe Google.
4. Vanzare de Linkuri
Poti adauga un site in Blogroll contra unei sume lunare. Suma se stabileste in functie de popularitatea blogului tau. Daca blogul tau are un PR mare sau foarte multi vizitatori unici lunar, site-ul pe care il adaugi in lista ta de recomandari va avea de castigat (fie in termeni de transfer de PR, fie in termeni de crestere a numarului de vizite).
Este o metoda buna de a face bani, dar nu exagera. Google iti poate penaliza blogul. Aceasta practica nu este tolerata de catre Google.
5. Crearea unui produs propriu
Daca detii un blog despre moda, de exemplu, ai putea foarte bine sa vinzi haine sau bijuterii …Poti sa creezi propriile coliere, bijuterii, inele… Exista o intreaga industrie, reala si pasionata.
Ai, de asemenea, posibilitatea de a vinde mai multe tipuri de produse de informare: Ebook-uri, software pe care le-ai dezvoltat, un plugin WordPress…etc.
http://blog-seo.ro/......logul-tau/
catalin542000 întreabă: