1) Accesează Configurări > iTunes și App Store.
2) Atinge ID Apple în partea de sus a ecranului.
3) Atinge Vizualizați ID Apple. Este posibil să trebuiască să te autentifici sau să utilizezi funcția Touch ID.
4) Atinge Abonamente.
5) Atinge abonamentul pe care vrei să-l gestionezi.
Dacă nu vezi un abonament, însă plătești în continuare pentru acesta, asigură-te că ești autentificat cu ID-ul Apple corect. Dacă te-ai autentificat corect, este posibil să te fi abonat direct la furnizor, nu prin iTunes. În acest caz, contactează direct editorul conținutului sau dezvoltatorul aplicației pentru a-ți anula abonamentul. În Configurări poți să gestionezi doar abonamentele făcute prin intermediul aplicației News.
6) Folosește opțiunile de gestionare a abonamentului. Poți să alegi altă ofertă de abonament sau să atingi Anulați abonamentul pentru a anula abonamentul. Dacă-l anulezi, abonamentul va expira la încheierea ciclului curent de facturare.
Sper ca te.am ajutat.
roby223 întreabă: