anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

. Sallz. Anul acesta o sa intru la un liceu bun din Pitesti, " I.C.Bratianu". As vrea si eu sa stiu cu ce lucruri si la ce ora trebuie sa ne ducem in prima zi de scoala, ce o sa facem in aceasta zi, daca o sa ne dea ceva (cum ar fi manuale sau indicatii), cum sunt profesorii, cum se desfasoara orele de curs ( la profilul "mate-info simplu") si cum sunt elevii de acolo.
M-ar mai interesa cum stam / ne asezam in banci, de unde stim in ce clasa suntem (daca se afiseaza niste liste undeva, unde?), ce ar trebui sa facem la ore, daca se invata dimineata / dupa-amiaza (si ora de incepere a cursurilor ), ce se face in pauze, cum sunt si cat dureaza ele, etc.
Nu cred ca e necesar sa invatati la acest liceu pentru a-mi putea da unele raspunsuri.Va rog foarte mult sa-mi raspundeti correct daca stiti, pentru ca sunt foarte emotionata si chiar nu stiu ce sa fac.

3 răspunsuri:
| xibalba a răspuns:

Uite, eu invat acolo si sa vad cu ce pot sa te ajut...

pai, pe rand. In primul rand bine ai venit in Bratianu happy. In prima zi de scoala trebuie sa vii la ora scrisa pe avizierul de la liceu(daca aflu, iti zic) si e bine sa ai un carnetel la tine si un pix, pentru unele notite... nu multe, oricum. In prima zi o sa faceti cunostinta voi intre voi si cu diriginta/dirigintele. O sa vi se spuna probabil ce profesori aveti la fiecare materie.Manualele o sa vi le dea dupa cateva zile sau poate a doua zi, nu mai retin exact.

Orele se desfasoara in liniste in general, iar in privinta profesorilor pot spune ca sunt si profi mai de treaba si profi mai putin de treaba. Depinde cine iti pica, cred ca aici e vorba de noroc. Elevii stii cum sunt... unii mai motivati sa invete, altii mai lenesi, depinde acum de fiecare. La profil mate-info simplu eu am facut 5 ore de mate in clasa a 9-a si 1 ora de info/saptamana.