Dacă sâmbătă aveai doar un produs în coșul cu cumpărături, iar azi îți apar în dublu exemplar, în mod sigur, s-a produs o eroare.
Posibil să fi dat și tu (din greșeală) dublu click pe același produs, iar acesta sa fi fost adăugat de două ori în coș.
Sâmbătă, după finalizarea comenzii era normal să primești un email de la Altex cu suma pe care o ai de plătit (prețul produsului+ transportul).
Oricare ar fi situația, să știi că totul se rezolvă. Sună la firmă, la serviciul "Relații clienți" și menționezi produsul dorit, le spui numărul comenzii și specifică clar că vrei doar unul, nu mai multe, cum ți-au făcut ei calculul.
Dacă ți-l oferă gratuit, din partea firmei, e altceva. Atunci, spune-le că-l accepți!
https://altex.ro/relatii-clienti
Am rezolvat, nu e asta.
Cum s-a rezolvat? A fost eroare de la ei?
Pai, am sunat la ei si mi-au zis ca era sa imi trimita produsul stricat si atunci mi-au trimis de la alt depozit alt produs.
stefanst2312 întreabă: