| diggad a întrebat:

Salut! Am dat o comandă pe eMag acum 2 săptămâni de o furca de bicicletă, m-am dus la mecanic, și mi-a spus ca furca nu este buna pentru bicicleta mea.Am intrat pe eMag,m-am logat, am intrat la secțiunea retururile mele iar acolo scrie "nu ai comenzi eligibile pentru retur", dar nu au trecut 30 zile de cand am cumpărat produsul.Am dat e-mail la eMag, nu mi au răspuns…
Ce pot face?

3 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Cred că este vorba despre 15 zile - nu 30. 15 zile îi obligă legea. Și tu ai depășit termenul. Până la 30 este din partea firmei dar nu la toate produsele.

| Marjai a răspuns:

Poti suna la numarul de telefon de pe factura si acolo vei solicita returnarea produsului

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ai chat pe site la eMAG, insista acolo pana intri in contact cu cineva si te lamureste.


legea iti ofera 14 zile de retur, aia cu 30 zile e la alegerea comerciantului