Este si ceva mai simplu: un numar de telefon unde suni pentru a fi dezabonat. Doar ca nu ai nici o dovada ca ai facut acest lucru, de aceea am recomandat varianta scrisa. Numarul este 0318262751, robotul iti va cere sa introduci numarul tau de telefon dupa care il va repeta, sa fii foarte atent(a). Eu am incercat de 3 ori, nu am reusit, pentru ca robotul repeta mereu una din cifrele numarului meu, ca deh, doar e vorba de niste tzepari.
Poti incerca si trimitand un sms cu "STOP ASF" la numarul 1552, tarif 0.05 euro/sms, insa eu am refuzat aceasta varianta si m-am certat cu ei in scris, pana am primit banii inapoi, in euro, ca si credit, asa cum imi fusesera luati. Ei mi-au tot propus variante, sa completez ceva formular prin care ii absolv de orice vina, sa le trimit contul unde sa imi restituie banii in lei, la curs BNR, sa le trimit o copie dupa buletin si multe alte tampenii. Eu le-am dat termen limita o saptamana sa rezolve problema si sa imi restituie banii asa cum mi-au fost luati si pana la urma, vazand ca nu au cu cine negocia, au facut cum am vrut eu.
Trimite-le o solicitare scrisa in acest sens pe adresele info@ccsh.biz customer.care@ccsupport.biz.
Pune in cc adresa de la serviciul clienti al operatorului de telefonie mobila, ameninta ambele companii cu reclamatii la ANPC si plangeri penale pentru inselaciune, iar daca te tii tare, in final iti vor fi restituiti si banii platiti pana acum. Fii ferm si nu te lasa calcat in picioare, nu completa nici un formular, iar daca nu reusesti adreseaza-te ANPC.
Spune-mi si mie te rog cum ai reusit sa dobandesti banii inapoi. Eu am trimis sms si nu am primit prin inapoi decat un link catre un video cu 2 omuleti care se bateau. Vreau sa dau aceasta comunitate in judecata. Astept un raspuns aici sau un telefon la 0763.198.546!
Mail am trimis pe ambele adrese dar se pare ca nu raspunde nimeni, si nici la telefon la numarul de relatii nu raspunde nici un operator, doar vorbeste un robot care se repeta intruna.
Spune-mi si mie te rog cum ai reusit sa dobandesti banii inapoi. Eu am trimis sms si nu am primit prin inapoi decat un link catre un video cu 2 omuleti care se bateau. Vreau sa dau aceasta comunitate in judecata. Astept un raspuns aici sau un telefon la 0763.198.546!
Am tot sunat la numarul acela de telefon si am trimis si mail. Din pacate nu raspunde nimeni
Sarind peste detalii, am procedat in felul urmator:
PAsul 1: am solicitat operatorului sa opreasca acel serviciu, pe care l-am activat din greseala.
Operatorul a raspuns ca nu este responsabil, indicandu-mi cu cine sa iau legatura.
PAsul 2: am solicitat firmei respective in scris incetarea serviciului, cu cc la operator.
Firma a continuat sa ma taxeze, pretinzand ca nu a primit e-mailul.
Pasul 3: I-am informat ca nu sunt curios daca au primit sau nu e-mailul, eu am dovada scrisa ca l-am trimis, prin urmare am solicitat sa imi restituie banii luati abuziv (tot cu cc la operator). Au venit cu tot felul de variante, sa le dau numar de cont unde sa ii vireze, sa mi-i dea in lei, sa le trimit copie buletin, sa semnez o declaratie ca nu am alte pretentii etc. Am refuzat orice alta varianta in afara reincarcarii creditului meu (de unde fusesera luati) fara nici o alta formalitate, lasandu-le termen de rezolvare a problemei pana la sfarsitul saptamanii, hotarat fiind (si scriindu-le aceasta) ca in cazul in care nu se rezolva sa depun reclamatii la OPC si plangeri penale pentru ambele firme. Toate discutiile s-au purtat in scris, cu operatorul in cc.
Este si ceva mai simplu: un numar de telefon unde suni pentru a fi dezabonat. Doar ca nu ai nici o dovada ca ai facut acest lucru, de aceea am recomandat varianta scrisa. Numarul este 0318262751, robotul iti va cere sa introduci numarul tau de telefon dupa care il va repeta, sa fii foarte atent(a). Eu am incercat de 3 ori, nu am reusit, pentru ca robotul repeta mereu una din cifrele numarului meu, ca deh, doar e vorba de niste tzepari.
Poti incerca si trimitand un sms cu "STOP ASF" la numarul 1552, tarif 0.05 euro/sms, insa eu am refuzat aceasta varianta si m-am certat cu ei in scris, pana am primit banii inapoi, in euro, ca si credit, asa cum imi fusesera luati. Ei mi-au tot propus variante, sa completez ceva formular prin care ii absolv de orice vina, sa le trimit contul unde sa imi restituie banii in lei, la curs BNR, sa le trimit o copie dupa buletin si multe alte tampenii. Eu le-am dat termen limita o saptamana sa rezolve problema si sa imi restituie banii asa cum mi-au fost luati si pana la urma, vazand ca nu au cu cine negocia, au facut cum am vrut eu.