Buna intrebarea ta.
Pai in cazul de fata exista o singura solutie.
Trebuie sa suni la ei la relatii cu clientii, acolo o sa le spui ca ti-ai uitat parola si ca nu mai ai hartia pe care erau trecute username-ul si parola. Daca esti titulara de contract iti vor furniza datele cerute de catre tine, daca nu esti nu iti vor furniza datele necesare.
Cam asta este singura solutie.
Mentinez ca ar trebui sa pui hartia aia la loc sigur sau sa iti notezi user-ul si parola pe o hartie, carnet, notepad etc
Nu e obligatoriu dar fiecare cum doreste de exemplu eu imi cunosc userul si parola pe derost deci nu am nevoie de hartie.
Dar cine uita si nu mai are hartia poate sa isi recupereze cele necesare doar de la ei printr-un simplu telefon
Din cate stiu eu le poti schimba. Eu nu le-am schimbat si nu pot sa le retin, avand in vedere ca nu imi stiu nici numarul de telefon
Da le poate schimba doar titularul de contract
roby223 întreabă: