Cand ai facut rezervarea, nu te-ai logat pe site-ul lor cu MyWizz?
Daca da, intra acolo si ar trebui sa gasesti toate detaliile la "zborurile mele", parca.
Sau, iti trimit ei un mail sa-ti aminteasca de checkinul online, mail in care ai link direct pentru checkin.
Păi cel mai simplu ar fi să suni la ei sau să dai un mail la serviciul de suport clienți.
Numerele lor de telefon sunt cu suprataxa si sunt foarte costisitoare. In plus, asculti la muzica in telefon pana vorbesti cu un operator, de te ajunge factura la telefon cat biletul de avion. Prin mail, nu comunica decat in sens unic: de la ei, la tine.
Eu am fost in aceeasi situatie, dar mi-au trimis vreo 4-5 mailuri ca sa-mi aminteasca de rezervare si am folosit linkurile din mail.
Știu că au un tarif mai mare, dar totuși sunt cei mai în măsură să ofere răspunsul corect în acest caz. Altfel, omul riscă să rămână și cu banii luați și **** în ***. Situație care se poate regla ulterior cu ajutorul ANPC, dar el tot fără bilet de avion va fi fost. Și poate are planuri de vacanță, alte rezervări (hotel, tren etc.)